Natura 2000, είναι η φύση μας: η νέα εικαστική ταυτότητα του LIFE-IP 4 NATURA
Ένας νεαρός άνδρας στέκεται πάνω σε ένα βράχο και θαυμάζει το μεγαλείο της ελληνικής φύσης. Με το βλέμμα στον ορίζοντα αντιλαμβάνεται τη στενή σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ του ανθρώπου και των οικοσυστημάτων, η οποία «αγκαλιάζει» όλη τη ζωή πάνω στη Γη.
Κομμάτι και ο ίδιος της αλυσίδας της βιοποικιλότητας ο άνθρωπος συνειδητοποιεί ότι κάθε φορά που ένα είδος βρίσκεται υπό απειλή «λύνεται» και ένας πολύτιμος κόμπος που είναι απαραίτητος στο σύνολο.
Βλέποντας το μωσαϊκό των ελληνικών οικοσυστημάτων ο νεαρός άνδρας καταλαβαίνει ότι η βιοποικιλότητα, το μοναδικό δίχτυ ασφαλείας για την υγεία του πλανήτη, πρέπει να προστατευτεί για να εξασφαλιστεί η ομαλή συμβίωση μεταξύ ανθρώπου και φύσης.
Θάλασσα, βουνό, είδη χλωρίδας και πανίδας μαζί με τον άνθρωπο δημιουργούν την τέλεια εικόνα για τις 446 περιοχές Natura της χώρας.
Το νέο εικαστικό της επικοινωνιακής καμπάνιας «Εδώ ζούμε» του έργου LIFE-IP 4 NATURA φέρνει ξανά στο προσκήνιο τον θησαυρό της βιοποικιλότητας. Το λογότυπο της καμπάνιας, το σήμα του άπειρου με ένα δένδρο συμβολικά στον πρώτο κύκλο και τον άνθρωπο στο δεύτερο, επεκτείνεται σε όλη την εικόνα και μεταφέρει το μήνυμα του έργου ακόμα πιο δυνατά.
Ο νεαρός άνδρας θα μπορούσε να είναι ο καθένας από εμάς που θαυμάζει τον πλούτο της φύσης και αντιλαμβάνεται όχι μόνο την ανάγκη για προστασία της, αλλά και ότι ο ίδιος μπορεί να συμβάλει με πολλούς τρόπους σε αυτόν το σκοπό.
Την εικόνα ολοκληρώνουν τρία προστατευόμενα είδη που αποτελούν αντικείμενο δράσεων του έργου: Ένα Όρνιο, είδος γύπα του οποίου ο πληθυσμός έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό, μια πεταλούδα Parnassius apollo, η οποία είναι ιδιαίτερα ευάλωτη στις περιβαλλοντικές αλλαγές, και το αγριόγιδο των Βαλκανίων που κινδυνεύει έντονα από την λαθροθηρία.
Οι συνεργάτες μας από την Concept Maniax δημιούργησαν το εύστοχο αυτό εικαστικό το οποίο αποτέλεσε βάση και για την ανανεωμένη ιστοσελίδα του έργου edozoume.gr